Ddisease مزمن کلیه با GFR 55 من نیاز به Dilaysis
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر دکتر به من گفت که GFR من است از 55، به طوری که من می خواهم به دانستن زمانی که باید من را دیالیز یا باید من باید آن را در حال حاضر؟ در واقع، کلیه انسان ما باید جبرانی قوی است، بنابراین برای افراد مبتلا به GFR از 55 آنها هنوز هم می تواند بهتر و بدون کمک از دیالیز زندگی می کنند، تا زمانی که آنها می توانند برخی از درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه را دریافت کنید.

GFR 55 به معنی چیزی است که برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی؟

GFR از 55 به معنی عملکرد کلیه چپ 55٪ است، بنابراین برای افراد مبتلا به GFR 55 آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کلیه های خود را خفیف آسیب دیده است، بنابراین اگر آنها طب مکمل و جایگزین درمان مناسب است که می تواند عملکرد کلیه از بیشتر جلوگیری می کنید کاهش، آنها ممکن است فرصتی برای با این بیماری زندگی می کنند برای یک مدت طولانی و دیالیز مشتاق داشته باشد.

کدام درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون کمک از دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند آسیب کلیوی از ریشه آن معکوس می باشد. چیست impotant بیشتر، از آن می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به بدن ما را حل کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

همانطور که در بالا کلیه مذکور جبرانی بسیار قوی است، بنابراین برخی از افراد ممکن است می تواند از بیماری کلیوی خود آگاه نیست، پس توجه به شرایط کلیه شما، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از بیماری بزرگ است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز دارید و می خواهید برای بهبود سطح GFR، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1448.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: